Śpiesz się, oferta kończy się za:

210.88
Wcześniej
345.63
Credit Agricole Raty
Na stanie: Na wyczerpaniu 2
Dostępny od ręki
Rok Produkcji (DOT): 2017
218.25
Wcześniej
345.63
Credit Agricole Raty
Na stanie: Dużo > 20
Dostępny od ręki
Rok Produkcji (DOT): 2018

Opona Vredestein QUATRAC 5 195/65R15 91T

Producent Vredestein
Typ pojazdu Osobowe
Sezon Wielosezonowe
Szerokość 195
Profil 65
Średnica 15
Index prędkości T = 190 km/h
Index nośności 91 = 615 kg
Hamowanie na mokrym C
Hałas zewnętrzny 69 dB
Opór toczenia C
Rok Produkcji (DOT) 2017 / 2018
Kod producenta (SAP)8714692315480
Kod EAN:8714692315480
Gwarancja: 3 lata
Gwarant: Pełna gwarancja producenta
Stan: Fabrycznie nowa
Dystrybucja: Oficjalny dystrybutor w Polsce
Standardy Unii Europejskiej
C
C
Liczba fal
69 dB
DOSTAWA KURIEREM GRATIS!

Zobacz szczegóły dostawy >>>

Opona Vredestein QUATRAC 5 195/65R15 91T

Nowa opona Vredestein Quatrac 5 firmy Vredestein cechuje się smukłym, asymetrycznym wzorem bieżnika. Letnia część bieżnika o obniżonym współczynniku oporu powietrza zapewnia doskonałą przyczepność i najwyższą precyzję prowadzenia na suchej i mokrej nawierzchni, natomiast zimowa część bieżnika, w której zastosowano zaawansowaną technologię wykonania lameli, gwarantuje dobrą przyczepność na zimnej lub ośnieżonej nawierzchni.

Trójwymiarowe bruzdy ułożone między lamelami w środkowej części opony zapewniają doskonałą przyczepność na zakrętach i umożliwiają szybsze przyspieszanie, nawet na ośnieżonych i oblodzonych jezdniach. Innowacyjna mieszanka z wysoką zawartością krzemionki zapewnia równomierne zużywanie się i długi okres użytkowania opony. Dzięki niskiemu oporowi toczenia, krótkiej drodze hamowania na mokrej nawierzchni i niewielkiemu szumowi toczenia, opona Quatrac 5 firmy Vredestein osiąga dobre wyniki we wszystkich trzech kategoriach znakowania opon zgodnie z normami UE.

Testy opon (6)

Opona w testach ADAC 01-2016

ADAC

Kompetentnie, niezależnie i obiektywnie - to słowa, którymi określamy się podczas testów produktów. Powszechny Niemiecki ADAC bada od dziesięciolecia produkty i usługi. Testy przeprowadzane są dokładnie w wielu wariantach drogowych aby uzyskać jak najlepszy efekt postrzegania produktu, dzięki czemu klienci kierujący się wynikami testów otrzymują produkty wysokiej jakości.

Drugie miejsce w teście. Świetnie radzi sobie na mokrej nawierzchni, także na zakrętach. Krótka droga hamowania, cicha praca, dobra trakcja.

Opona w testach Auto Motor i Sport 12-2018

Auto Motor i Sport

Zgodnie z mottem "dla tych, którzy benzynę mają we krwi", magazyn pokazuje świat motoryzacji w całej jego okazałości. Oprócz testów, znajdziemy w auto motor i sport aktualne komentarze i analizy dotyczące produkcji, sprzedaży i serwisowania aut, materiały o nowych tendencjach w technice i stylistyce samochodowej, relacje z wielkich wystaw a także kompetentne relacje z rajdów i wyścigów.

Bardzo dobra przyczepność, bezpośrednie reakcje na ruchy kierownicą i duża stabilność w zakrętach na suchej drodze, osiągi zbliżone do opon letnich, mimo pewnych słabości bezpieczna także w zimie

Opona w testach Auto Świat 04-2016

Auto Świat

Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd.

Wyważone i bezpieczne zachowanie w każdych warunkach.

Opona w testach Auto Świat 04-2016

Auto Świat

Znakomita oponna na śnieg, dobra przyczepność na suchej nawierzchni.

Opona w testach Auto Świat 11-2015

Auto Świat

Zrównoważone właściwości jezdne i krótka droga hamowania w każdych warunkach, przyjemne prowadzenie, małe opory toczenia.

Opona w testach Auto Świat 12-2016

Auto Świat

Dynamiczna w każdych warunkach, opłacalność zakupu.

O producencie Vredestein

Vredestein jest Holenderska firma, która rozpoczęła swoją działalność w 1908 r. Głównie zajmuje się produkcją  opon przeznaczona do samochodów osobowych, rolniczych, oraz rowerów.  W 1925 r. firma wycofała się z rynku oponiarskiego i powróciła na rynek po 21 letniej przerwie. Po powrocie na rynek rozpoczęli współpracę z koncernem BF Goodrich. Vredestein stało się oponiarską elitą w roku 1963. I od tego czasu logo firmy można było zobaczyć na rajdach Monte Carlo.

Produkcję opon Vredestein szacuje się  na ok. sześć milionów opon rocznie. Zakłady produkcyjne są w Enschede, Kirov i Woroneż. Do koncernu Vredestein należy marka Maloya, której opony są produkowane w fabryce w Enschede. W gamie produktów Vredestein Banden są też pierwsze na świecie opony (Sportrac i Ultrac) zaprojektowane przy współudziale włoskich stylistów z Giugiaro Design. Jest to pierwszy producent ogumienia, który zwrócił uwagę na design swojego produktu. Jednocześnie zachowując wszystkie cechy wpływające na komfort i bezpieczeństwo jazdy.

Innowacje to podstawa
Innowacje są konieczne do utrzymania pozycji lidera w branży opon i są ważną częścią firmy Vredestein. Duch innowacyjności zawsze popychał nas do przodu, a dzisiaj motywuje wszystkich pracowników do tworzenia najlepszych dostępnych opon.

Najlepsze osiągi
W ciągu ostatnich dziesięcioleci świat poczynił znaczne postępy w kwestiach bezpieczeństwa, sterowności i zużycia paliwa, a opony odegrały w tym rozwoju ważną rolę. Opony stanowią punkt kontaktu między pojazdem a drogą i to od nich w dużej mierze zależy prawidłowe działanie systemów takich, jak ABS i ESP. Każdego roku specjaliści z centrum badań i rozwoju firmy Vredestein wykonują testy wymagające pokonania setek tysięcy kilometrów dróg. Nie poprzestają, dopóki nie dobiorą doskonałego bieżnika, najlepszej mieszanki gumy i optymalnej konstrukcji. Skutkuje to najlepszymi ocenami w niezależnych europejskich testach opon.

Cztery pory roku, jedna opona i jeden zwycięzca: Quatrac Vredestein
Firma Vredestein jest rynkowym liderem w segmencie opon całorocznych. Fundamenty tego sukcesu zostały położone w 1993 roku, kiedy na rynek trafiła pierwsza generacja opon Quatrac. Od tego czasu firma kontynuowała doskonalenie opon Quatrac. W oponach całorocznych wykorzystano ogrom wiedzy zdobytej podczas prac nad oponami letnimi i zimowymi, dzięki czemu powstała doskonała opona na każdą porę roku. Seria Vredestein Quatrac osiąga znakomite wyniki w testach opon zimowych i jest uznawana za jedną z najlepszych w swojej klasie.

Opony do kół bliźniaczych
Optymalizacja osiągów i bezpieczeństwa jest również stosowana w oponach do kół bliźniaczych. Firma Vredestein była pierwszym producentem takich opon, który otrzymał certyfikat ECE roku - R75 na aż trzy modele. Nasze doświadczenie i wiedza są widoczne w oponie wyścigowej Vredestein Fortezza Senso, która jest z powodzeniem używana przez wiele zawodowych zespołów kolarskich, a także amatorów.

Zwiększanie mocy w branży rolniczej i przemysłowej
Opony rolnicze firmy Vredestein zostały docenione przez niezależne instytucje przy wielu okazjach. Opony Traxion+ i TraxionXXL wyznaczyły nowe standardy w swoim segmencie, podobnie jak serie Flotation i Greentrax — przeznaczone głównie do prac ogrodowych. Ponadto firma Vredestein oferuje niezwykle szeroką gamę opon przemysłowych i zajmuje w tej kategorii wyjątkową pozycję. O doskonałej jakości i efektywności opon rolniczych firmy Vredestein świadczy fakt, iż różni producenci maszyn rolniczych montują je fabrycznie w swoich maszynach.

Warunki gwarancji

Gwarancja: 3 lata

Karta gwarancyjna: Vredestein - karta_gwarancyjna_vredestein.pdf [2016-04-06 17:02, 245760kB]

Opinie (18)

  • Vredestein jak dla mnie jest najlepszą oponą, wytrzymałą na wszelkie warunki pogodowe oraz na zdarzenia na drodze (np. ostatnio opona została przebita wskutek najechania na gwóźdź, opona nie strzeliła, umożliwiła bezpieczne dojechanie na pobocze, mechanik powiedział, że przy takim gwoździu niejedna opona wybucha i niszczy ośkę) poza tym opona jest trwała, mało zużywa się bieżnik, dobrze sprawuje się zarówno w lecie/zimie

    Ocena: 5

    Małgorzata Szar, 2017-10-09 08:49

  • Bardzo ciche,więcej po dłuższym użytkowaniu

    Ocena: 5

    Wiesiek, 2017-10-05 12:56

  • świetne połączenie ceny i jakości

    Ocena: 5

    LN, 2017-06-02 18:14

  • Rewelacja! Do 120km/h nie słychać wogóle szumu opon! Jedyna wada - słabo trzymają w zakrętach na śniegu, ale tylko w zakrętach - przy ruszaniu czy hamowaniu na wprost działają jak dobre zimówki.

    Ocena: 5

    Sebix, 2017-05-14 17:26

  • doskonała

    Ocena: 5

    Jacek, 2017-03-19 01:37

  • Przejechałem na tych oponach ok 10000km od września do maja. Eksploatowałem je w każdych warunkach od + 30 do - 15, na wodzie, śniegu i suchym. I muszę ocenić opony bardzo wysoko, gdyż oferują bardzo wyważone osiągi w każdych warunkach i myślę, że można je polecić wszystkim poza góralami mieszkającymi daleko od cywilizacji, ale oni i tak potrzebują napędu 4x4 i łańcuchów;)

    Ocena: 5

    fizol, 2017-03-13 17:02

  • Vredestein Quadrac 5 kupiłem zeszłą jesienią w aucie były jakieś letnie continentale eco3, po przekładce na quadrc 5 auto prowadziło się równie stabilnie i co ciekawe sporo ciszej. Zimą też dawały dobrze radę. Jak bym miał ocenić to latem są nawet konkurencją dla klasycznych letnich opon z ze średniej półki, jako zimówki też dobrze dają radę powiedzmy jak nasze krajówki . Po zimowym , wiosennym i letnim sezonie oceniam je bardzo dobrze jako opony, dodatkowo oszczędzam dwa razy do roku czas i kasę na przekładki.

    Ocena: 5

    całoroczny, 2016-09-01 03:30

  • BARDZO DOBRE

    Ocena: 5

    JACEK, 2016-08-21 11:01

  • sprawdzone na śniegu/oblodzonej nawierzchni i dają radę. moje pierwsze opony uniwersalne, bez porównania z oponami letnimi.

    Ocena: 5

    raas, 2016-06-23 13:23

  • Bardzo dobra opona, ładnie odprowadza wodę, błoto pośniegowe, zobaczymy jak poradzi sobie w lecie, na razie razi sobie świetnie, polecam, bardzo dobry kompromis pomiędzy oponami letnimi, a zimowymi.

    Ocena: 5

    Essa, 2016-06-02 09:06

  • Moje kolejne opony tej firmy, teraz w innym aucie. Kolejny raz pozytywnie mnie zaskoczyły, wcześniej miałem model quadrac 3, 195/65/15 który zdecydowanie przebił letnie continentale, barumy, fuldy, firestony i zimowe Dębice. Z perspektywy ponad 50 tys quadrac 3 były rewelacyjne. Teraz w kolejnym aucie quadrac 5 wyparły w kilka dni wyjące letnie Continentale contiecocontact 3..., z których wydobywający się hałas był jak przy pękniętym łożysku. I teraz błoga cisza i świetne prowadzenie. Prowadzenie na suchym już jest nieco stabilniejsze, ale najważniejsza zmiana to komfort i precyzja prowadzenia i cisza ( około minus 2dB przekłada się na około 70% ciszej ). Na mokrym uczciwie przyznam jest minimalnie większy uślizg ale tylko przy ostrym ruszaniu. Model Quadrac 5 jest bardzo udany i konkurencyjny do modelu Michelina Crossclimate, który znam, a który jest ciut droższy.

    Ocena: 4

    Jack, 2016-06-01 03:52

  • Opona cicha, samochód dobrze się prowadzi, nie jeździłam jeszcze po śniegu, ale myślę, że będzie ok. Na mokrej powierzchni sprawuje się dobrze. Polecam.

    Ocena: 5

    Angi, 2016-04-14 23:39

  • Opony ciche, dobrze trzymają się drogi. Polecam

    Ocena: 5

    Paweł, 2016-03-05 16:00

  • To moje kolejne opony tej firmy, teraz w kolejnym aucie. Po raz kolejny pozytywnie mnie zaskoczyły, wcześniej miałem model quadrac 3, który zdecydowanie przebił letnie barumy, fuldy, firestony i zimowe Dębice. Z perspektywy ponad 50 tys 3ki były rewelacyjne. Teraz w kolejnym aucie quadraki 5 wyparły w kilka dni wyjące letnie Continentale contiecocontact 3..., których hałas był jak przy pękniętym łożysku. I teraz błoga cisza i świetne prowadzenie. Prowadzenie na suchym już jest nieco stabilniejsze, ale najważniejsza zmiana to komfort prowadzenia i resorowania i cisza ( -2dB przekłada się na około 70% ciszej ). Na mokrym uczciwie przyznam jest minimalnie większy uślizg przy ostrym ruszaniu, ale to bardzo znikoma różnica. Model Quadrac 5 jest bardzo udany i konkurencyjny do modelu Michelina Crossclimate, który znam, a który jest ciut droższy.

    Ocena: 5

    Jacek, 2016-02-13 18:45

  • Bardzo dobre

    Ocena: 5

    LDZ, 2016-02-07 17:51

  • Quadrac 5 kupiłem jeszcze jesienią w aucie były jakieś letnie Barumy, po przekładce na quadrc 5 auto już prowadziło się lepiej, stabilniej i sporo ciszej. Zimą dawały dobrze radę . Jak bym miał ocenić to latem biją sporo letniej konkurencji nawet tej ze średniej półki, jako zimówki też dobrze dają radę powiedzmy jak nasze krajówki po sezonie. Po 17 000 km oceniam je bardzo dobrze jako opony, dodatkowo oszczędzam dwa razy do roku czas i kasę na przekładki.

    Ocena: 5

    tenor, 2016-01-13 04:28

  • Dobrze wykonane. Atrakcyjna cena. Jazda pewna i bez problemów.

    Ocena: 5

    jk, 2016-01-09 11:02

  • Cisz, cisz i przede wszystkim cisza, tego właśnie oczekiwałem od tych opon. I nie zawiodłem się ani trochę ! W dodatku opona b.dobrze tłumi nierówności. Właściwości trakcyjne opony też nie pozostawiają wiele do życzenia. ABS i kontrola trakcji praktycznie nie mają co robić. Prowadzenie przy dużych prędkościach wzorowe, koleiny nie wpływają negatywnie na tor jazdy. Na koniec minusy: Miękkie boczki opony doją o sobie znać podczas pokonywania łuków z dużą prędkością (auto lekko pływa). Kolejny może trochę banalny minus ale jednak, to wygląd opony... Nie testowałem ich jedynie na śniegu. Ogólnie opony godne polecenia, szczególnie dla osób ceniących sobie komfort podróżowania. POLECAM

    Ocena: 5

    Użytkownik Ceneo, 2016-01-08 17:09

Ocena: