Opona Bridgestone 255/45R18 LM005 103V XL FR
Opona Bridgestone 255/45R18 LM005 103V XL FR [15341]


WYBÓR



Producent | Bridgestone |
Typ pojazdu | Osobowe |
Sezon | Zimowe |
Szerokość | 255 |
Profil | 45 |
Średnica | 18 |
Index nośności | 103 = 875 kg |
Index prędkości | V = 240 km/h |
Hamowanie na mokrym | A |
Opór toczenia | C |
Hałas zewnętrzny | 73 dB |
Kod EPREL | 381961 |
Ochrona rantu (FR) | Tak |
Opona wzmacniana (XL/RF) | Tak |
Rok Produkcji (DOT) | 2024/2025 - Nie starsze niż 24 miesiące |
Kod producenta (SAP) | 15341 |
Kod EAN: | 3286341534115 |
Gwarancja: | 4 lata |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |

Opona Bridgestone 255/45R18 LM005 103V XL FR
Pewność w zimowych warunkach.
- Model Bridgestone Blizzak LM005 powstał dzięki analizie opinii 20 tysięcy kierowców, aby w pełni odpowiadać na ich oczekiwania w rzeczywistych warunkach drogowych, a nie tylko w testach laboratoryjnych.
- Bieżnik BRIGESTONE LM005 został zaprojektowany tak, aby sprostać różnorodnym zimowym warunkom. Zwiększona liczba rowków w obręczy barkowej poprawia przyczepność na śniegu i lodzie.
- Dodatkowo, centralna część opony skutecznie odprowadza wodę i błoto pośniegowe, zapewniając bezpieczne prowadzenie w trudnych zimowych warunkach.
Maksymalna przyczepność i doskonała trakcja dzięki zaawansowanemu wzorowi bieżnika.
Opona BRIDGESTONE LM005 została stworzona, aby zapewnić kierowcom pewność i bezpieczeństwo na zaśnieżonych oraz mokrych nawierzchniach. Dzięki wyraźnym, głębokim rowkom oraz zygzakowatemu wzorowi bieżnika woda, błoto pośniegowe i śnieg są skutecznie odprowadzane z powierzchni opony, co znacząco zmniejsza ryzyko poślizgu.
NanoPro-Tech™ dla maksymalnej przyczepności.
Mieszanka gumowa z dodatkiem krzemionki, zastosowana w BRIDGESTONE LM005, wykorzystuje technologię NanoPro-Tech™ – umożliwiającą precyzyjną kontrolę struktury opony na poziomie nanocząsteczek. Dzięki temu model zachowuje elastyczność i przyczepność, bez względu na temperaturę, co przekłada się na niezawodność w każdych warunkach.
Podwójna technologia lameli dla pełnej kontroli na drodze.
Zastosowanie kombinacji lameli 2D i 3D zwiększa przyczepność i stabilność podczas jazdy w trudnych warunkach. Lamele 2D poprawiają trakcję na prostej nawierzchni, natomiast 3D zwiększają sztywność bieżnika podczas hamowania i pokonywania zakrętów. Dzięki temu, opona BRIDGESTONE LM005 zapewnia pełną kontrolę i bezpieczeństwo niezależnie od tego, czy droga jest mokra, czy ośnieżona.

Maksymalna przyczepność i doskonała trakcja dzięki zaawansowanemu wzorowi bieżnika.Opona BRIDGESTONE LM005 została stworzona, aby zapewnić kierowcom pewność i bezpieczeństwo na zaśnieżonych oraz mokrych nawierzchniach. Dzięki wyraźnym, głębokim rowkom oraz zygzakowatemu wzorowi bieżnika woda, błoto pośniegowe i śnieg są skutecznie odprowadzane z powierzchni opony, co znacząco zmniejsza ryzyko poślizgu.


NanoPro-Tech™ dla maksymalnej przyczepności.
Mieszanka gumowa z dodatkiem krzemionki, zastosowana w BRIDGESTONE LM005, wykorzystuje technologię NanoPro-Tech™ – umożliwiającą precyzyjną kontrolę struktury opony na poziomie nanocząsteczek. Dzięki temu model zachowuje elastyczność i przyczepność, bez względu na temperaturę, co przekłada się na niezawodność w każdych warunkach.
Podwójna technologia lameli dla pełnej kontroli na drodze.
Zastosowanie kombinacji lameli 2D i 3D zwiększa przyczepność i stabilność podczas jazdy w trudnych warunkach. Lamele 2D poprawiają trakcję na prostej nawierzchni, natomiast 3D zwiększają sztywność bieżnika podczas hamowania i pokonywania zakrętów. Dzięki temu, opona BRIDGESTONE LM005 zapewnia pełną kontrolę i bezpieczeństwo niezależnie od tego, czy droga jest mokra, czy ośnieżona.

Testy opon (4)
Opona w testach Auto Świat 10-2020 | |
---|---|
![]() |
Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd. Ocena wzorowa w teście - Najlepsze zimówki do mocnych aut - Auto Świat, październik 2020 |
Opona w testach Auto Świat 10-2020 | |
---|---|
![]() |
Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd. Ocena wzorowa w teście – Dzięki nim zima przestaje być groźna – Auto Świat, październik 2020 |
Opona w testach AUTOmoto 12-2020 | |
---|---|
![]() |
Auto Moto to magazyn adresowany przede wszystkim do entuzjastów motoryzacji wymagających pogłębionej wiedzy. Charakterystyczną cechą Auto Moto jest temat przewodni każdego wydania (np. rynek SUV, samochody używane, nowości 2011). Tematyka pisma obejmuje przede wszystkim nowości, testy i porównania. Zwycięzca testu NA SUCHO z wynikiem 94/100 |
Opona w testach Motor 11-2020 | |
---|---|
![]() |
Motor to jeden z popularniejszych czasopism motoryzacyjnych, który ukazuje się na naszym rynku od roku 1952. Z uwagi na wieloletnią tradycję, jest to obecnie najstarszy polski tygodnik o takiej tematyce. Zwycięzca testu MOTOR 45-46 (listopad 2020). Najwyższe parametry na sucho i mokro. Nowość japońskiego koncernu notuje bardzo udany debiut. Zasłużenie zwycięża tegoroczny test. Opona deklasuje rywali na suchej i mokrej nawierzchni. Na śniegu jest niewiele gorsza - w zimowych warunkach radzi sobie bardzo dobrze. Zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa. Jest przy tym energooszczędna. |
Produkty podobne do Opona Bridgestone 255/45R18 LM005 103V XL FR
- Klasa ekonomiczna
Sailun
ICE BLAZER Alpine EVO 1 
255/45R18
103
V
D |
B |
B 72dB
- Klasa ekonomiczna
Nexen
WINGUARD SPORT 2 (WU7) 
255/45R18
103
V
XL
|
|
dB
- Klasa średnia
- Gwarancja do głębokości bieżnika 1,6mm

Hankook
Winter i*cept evo3 W330 
255/45R18
103
V
XL
C |
B |
B 73dB
- Klasa ekonomiczna
Tracmax
X-PRIVILO S330 
255/45R18
103
V
C |
C |
B 73dB
- Klasa premium
- Gwarancja 5 lat od daty sprzedaży lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia czoła bieżnika, w zależności co wystąpi wcześniej
Continental
WinterContact TS 870 P 
255/45R18
103
V
XL
C |
B |
B 71dB
O producencie Bridgestone
Bridgestone - japońska jakość
Historia marki Bridgestone sięga lat 20-tych XX wieku. Shōjirō Ishibashi rozpoczął od małej manufaktury, gdzie produkował podeszwy do butów. W 1930 roku firma wyprodukowała swoją pierwszą oponę samochodową. W 1931 roku stworzono oficjalnie spółkę Bridgestone Tire Co. Ltd z siedzibą w Tokio.
Kamieniem milowym w rozwoju marki było stworzenie opony radialnej do autobusów i samochodów ciężarowych w 1962 roku. Pierwsza taka opona do samochodów osobowych była produkowana od 1964 roku. Rozpoczęła się globalna ekspansja marki. Fabryki w Kurumie, Tokio oraz Yokohamie zostały zmodernizowane aby mogły sprostać rosnącym wymaganiom produkcyjnym. W latach 60-tych Bridgestone stał się dużym graczem na rynku azjatyckim. W latach 70-tych podbijał rynek europejski. Lata 80-te do duży rozwój na rynku amerykańskim. Bardzo ważna dla dalszego rozwoju firmy była fuzja w 1988 roku z amerykańskim potentatem na rynku opon, firmą Firestone. Obecnie Bridgestone jest jednym z czołowych i największych producentów opon na świecie. Produkty marki są cenione za jakość oraz zaawansowanie technologiczne.
GPSR Dane przedstawiciela w UE: Bridgestone Bridgestone EMEA Da Vincilaan 1|n|1930 Zaventem Belgia tel. 39065056040 bseu.contact@bridgestone.eu
GPSR Dane przedstawiciela na świecie: Bridgestone Corporation 1−1 Kyobashi, 3 Chome 104-8340 Tokyo Japan
Warunki gwarancji
Gwarancja: | 4 lata |
---|---|
Karta gwarancyjna: | Bridgestone - gwarancja_dla_opon_z_gr_bridgestone.pdf [2020-02-20 08:15, 503808kB] |
Opinie (5)
Świetne prowadzenie. Krótka droga hamowania. Przyczepność.
Pierwsze odczucia po założeniu i wyjeździe od wulkanizatora to cisza - opony są niesamowicie ciche,
Opona jest rewelacyjna, to najlepsza zimówka na jakiej miałem okazję jeździć.
Radzą sobie na śniegu, zarówno świeżym jak i ubitym.