Opona Dunlop 190/55ZR17 QUALIFIER CORE 75W tył Sportowy / Szosowy / Turystyczny
Opona Dunlop 190/55ZR17 QUALIFIER CORE 75W tył Sportowy / Szosowy / Turystyczny [637805]


Koncern: GoodYear

Dzisiaj produkt oglądało 1 osób

Przez 30 dni produkt kupiło 0 osób
Producent | Dunlop |
Typ pojazdu | Motocyklowe |
Szerokość | 190 |
Profil | 55 |
Średnica | 17 |
Index nośności | 75 = 385 kg |
Index prędkości | W = 270 km/h |
Dętkowa bezdętkowa | TL (bezdętkowe) |
Konstrukcja | ZR |
Przeznaczenie opony | tył |
Typ motocykla | Sportowy / Szosowy / Turystyczny |
Rok Produkcji (DOT) | 2024 |
Kod producenta (SAP) | 637805 |
Kod EAN: | 4038526335043 |
Gwarancja: | 5 lat |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |

Opona Dunlop 190/55ZR17 QUALIFIER CORE 75W tył Sportowy / Szosowy / Turystyczny
Zgodnie z wieloletnią renomą Dunlopa w dziedzinie opon sportowych, model Qualifier Core stanowi kwintesencję opon hypersportowych - doskonała przyczepność, dynamiczne prowadzenie i doskonałe sprzężenie zwrotne. Nowoczesna technologia i innowacyjne metody produkcji oznaczają, że możesz doświadczyć osiągów zarezerwowanych wcześniej dla opon z wyższej półki w wyjątkowej cenie.
- HCT pomaga wytrzymałej mieszance bieżnika zapewnić doskonałe osiągi
- Profil formy i kształt przekroju opracowane przy użyciu DFF zapewniają doskonałe prowadzenie
- Pierwszy wzór inspirowany technologią SportSmart zapewnia zrównoważoną sztywność bieżnika, zoptymalizowany ślad, równomierne zużycie, a także poprawia osiągi na mokrej nawierzchni.
POPRAWA PRZYCZEPNOŚCI NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Całkowicie nowa mieszanka i wzór bieżnika współpracują ze sobą, aby zapewnić niezawodne osiągi na mokrej nawierzchni.
PROFIL FORMY I KSZTAŁT PRZEKROJU ZOPTYMALIZOWANE TECHNIKĄ DFF
Dzięki zastosowaniu sprawdzonej formuły Dunlop DFF (Dynamic Front Formula), kształty przekroju przedniej i tylnej opony zostały precyzyjnie zoptymalizowane i dopasowane, aby zapewnić czułe prowadzenie i stabilność, które dają poczucie pewności.
KONSTRUKCJA JOINTLESS BELT (JLB)
Wszystkie nasze opony drogowe radialne zaprojektowane zostały przy użyciu technologii CAD (design wspomagany komputerowo), FEA (analiza elementów skończonych) oraz JLB (JointLess Belt). JLB eliminuje nakładanie się poszczególnych pasów opasania, zapewniając większy komfort jazdy oraz bardziej stabilną powierzchnię styku opony z nawierzchnią.
CARCASS TENSION CONTROL SYSTEM (CTCS)
Carcass Tension Control System (CTCS) kontroluje rozkład naprężeń karkasu, optymalizuje napięcia w różnych obszarach, dając pewniejszą kontrolę utrzymania linii jazdy oraz trakcję podczas jazdy na wprost.
HEAT CONTROL TECHNOLOGY (HCT)
Technologia Heat Control Technology (HCT) łączy trwałą mieszankę zewnętrzną z budującą ciepło i poprawiającą osiągi mieszanką wewnętrzną w celu uzyskania maksymalnej wytrzymałości i natychmiastowej przyczepności.
DYNAMIC FRONT FORMULA (DFF)
Zoptymalizowany kształt czoła i profilu opony przy użyciu technologii (DFF) Dunlop zapewnia idealną równowagę pomiędzy siłą kierowania, stabilnością I sprzężeniem zwrotnym, zapewniając kierowcy niezrównaną pewność siebie I przyjemność z jazdy.
O producencie Dunlop
Dunlop - od dziecięcego trójkołowca do Le Mans
W 1888 roku w Belfaście John Boyd Dunlop zrealizował swój pierwszy innowacyjny pomysł dotyczący opon. Stworzył pierwszy system pneumatyczny. Jego użytkownikiem był jego mały syn, który dzięki pomysłowości ojca mógł szybciej i bardziej komfortowo jeździć swoim trójkołowcem. Rok później cyklista Willie Hume dzięki wynalazkowi Dunlopa wygrał wszystkie wyścigi rowerowe w których startował. To był pierwszy komercyjny sukces Dunlopa. Po opatentowaniu systemu pneumatycznego opony rozwój marki nabrał rozpędu. Od pierwszej fabryki w Dublinie przez zakłady w Niemczech, Australii oraz USA do ogromnego zakładu tzw. Fort Dunlop w Birmingham minęło zaledwie 12 lat od stworzenia firmy. Dzięki otworzeniu w 1913 roku fabryki w japońskim Kobe, John Boyd Dunlop stał się właścicielem pierwszej międzynarodowej korporacji na świecie. Dunlop bez przerwy ulepszał swoje opony. Inwestował w badania i rozwój technologii oponiarskiej. W 1922 roku w oponach zastosowano stalową drutówkę i płócienną obudowę. Efektem było potrojenie żywotności opony. W 1948 roku Dunlop wprowadził na rynek oponę bezdętkową. Opony Dunlop od początku były kojarzone ze sportami motorowymi. W 1924 roku Dunlop zwycięża w 24-godzinnym motocyklowym wyścigu Le Mans. W 1927 roku kapitan Malcolm Campbell korzystając z opon Dunlop pobija samochodowy rekord prędkości na ziemi - 333 km/h. W 1958 roku Dunlop staje się właścicielem Formuły 1. Marka Dunlop przez cały okres swojego istnienia jest znana z kreowania nowoczesnych technologii produkcji opon. Zastosowanie kevlaru w ściankach bocznych opony, Hydro-Paddle Technology, Multi-Pitch Tread Design Technology, Traction Web Technology to tylko niektóre z nowoczesnych technologii stworzonych przez firmę. Od 2000 roku Dunlop ściśle współpracuje z koncernem Goodyear.
Dunlop jest jednym z wiodących, światowych producentów doskonałych opon wysokiej i najwyższej klasy, stosowanych wraz z prestiżowym osprzętem oryginalnym.
Wielu z najbardziej prestiżowych producentów samochodów stosuje opony marki Dunlop jako standardowe wyposażenie, w tym: Alfa Romeo, Audi, AMG, Aston Martin, BMW, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Seat, Skoda, Toyota i Volkswagen.
Dunlop dostarcza swoje opony jako części oryginalne motocykli takich wiodących producentów jak: Aprilia, Benelli, BMW, Buell, Derbi, Ducati, Harley Davidson, Honda, HRD, Husaberg, Husqvarna, Kawasaki, KTM, MV Agusta, Peugeot, Piaggio, Suzuki, Vertemati, Yamaha.
Firma Dunlop posiada doskonałą reputację wśród entuzjastów motoryzacji. Dzięki olbrzymiemu doświadczeniu firmy Dunlop w zakresie pojazdów i motocykli sportowych i wielu odniesionym sukcesom, firma może stosować innowacyjne technologie w oponach przeznaczonych do codziennej jazdy. Celem Dunlop jest zapewnienie maksymalnej przyjemności z jazdy oferując kierowcom samochodów i motocykli osiągi i wytrzymałość najnowszych technologii oponiarskich. Nowa technologia firmy Dunlop – Touch Technology – odzwierciedla podejście firmy do rozwoju nowych produktów: opony Dunlop umożliwiają kierowcom lepsze wyczucie nawierzchni, lepszą kontrolę nad pojazdem i dzięki temu większą przyjemność z jazdy.
Dunlop wchodzi w skład koncernu GoodYear.
Koncern oferuje ponad 130 różnych opon dla ciężkich ciężarówek, autobusów i pojazdów komercyjnych. Również wielu producentów ciężarówek stosuje opony Dunlop jako standardowe wyposażenie, np. Volvo, Renault, Scania, DAF, MAN, Daimler Chrysler i Iveco. Dzięki sieci serwisowej TruckForce, systemowi assistance ServiceLine 24h i rozwiązaniem zarządzania przez Internet FleetOnline Solutions, firma Dunlop oferuje pełną ofertę usług komercyjnych dla swoich klientów.
GPSR Dane przedstawiciela w UE: Goodyear S.A. Innovation Center Avenue Gordon Smith, 7750 Colmar-Berg Comar- Berg Luksemburg tel. 3227115111 goodyear_eprel_customer_support@goodyear.eu
GPSR Dane przedstawiciela na świecie: The Goodyear Tire & Rubber Co 00 Innovation Way, Akron, Ohio 44316-0001 Akron USA tel. (330) 796-2121
Warunki gwarancji
Gwarancja: | 5 lat |
---|---|
Karta gwarancyjna: | Dunlop - karta_gwarancyjna_goodyear_dunlop_fulda_sava_debica.pdf [2016-04-06 17:02, 503808kB] |