Opona Continental 255/35R19 SPORTCONTACT 5P 96Y XL FR MO
Opona Continental 255/35R19 SPORTCONTACT 5P 96Y XL FR MO [03571620000]


Producent | Continental |
Kod producenta (SAP) | 03571620000 |
Kod EAN: | 4019238692471 |
Gwarancja: | 5 lat od daty sprzedaży lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia czoła bieżnika, w zależności co wystąpi wcześniej |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |

Opona Continental 255/35R19 SPORTCONTACT 5P 96Y XL FR MO
Perfekcyjna precyzja kierowania i sportowe właściwości jezdne.
Precyzyjne kierowanie i maksymalna przyczepność we wszystkich warunkach. ContiSportContact™ 5 P gwarantuje całkowitą kontrole nad pojazdem i drogą.
Znakomita przyczepność i stabilność w zakrętach.
Niezależnie po jakiej drodze sie poruszasz - opona doskonale adaptuje sie do nawierzchni - zwłaszcza przy szybkim wchodzeniu w zakręty.
Krótka droga hamowania zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni.
Innowacyjna technologia Black Chilli sprawia, że opona ContiSportContact™ 5 P może poruszać się bardzo szybko, ale też bardzo szybko hamować.

Produkty podobne do Opona Continental 255/35R19 SPORTCONTACT 5P 96Y XL FR MO
- Klasa ekonomiczna
- Gwarancja 5 lat
Dębica
PRESTO UHP 2 
255/35R19
96
Y
XL
C |
B |
B 71dB
WYBÓR
- Klasa premium
- Gwarancja 5 lat
Pirelli
POWERGY 
255/35R19
96
Y
XL
B |
A |
B 71dB
- Klasa średnia
- Gwarancja 10 lat
BFGoodrich
ADVANTAGE 2 
255/35R19
92
Y
|
|
dB
- Klasa premium
- Gwarancja 5 lat
Nokian
Powerproof 1 
255/35R19
96
Y
XL
C |
A |
B 73dB
- Klasa średnia
- Gwarancja 5 lat
Uniroyal
RainSport 5 
255/35R19
96
Y
XL
C |
A |
B 73dB
- Klasa średnia
- Gwarancja 10 lat
BFGoodrich
ADVANTAGE 
255/35R19
96
Y
XL
C |
A |
B 71dB
- Klasa średnia
- Gwarancja do głębokości bieżnika 1,6mm
Hankook
Ventus evo 
255/35R19
96
Y
XL
C |
A |
B 71dB
WYBÓR
- Klasa średnia
- Gwarancja 4 lata
Firestone
SPORT 
255/35R19
96
Y
XL
B |
A |
A 70dB
O producencie Continental
Continental – 150 lat innowacji
Firma Continental powstała w 1871 roku w niemieckim mieście Hanower. Początkowa działalność to produkcja miękkich, gumowych przedmiotów, gumowych materiałów oraz opon do powozów i rowerów. Od 1875 roku logo marki Continental jest nieokiełznany koń, który symbolizuje siłę, zwinność oraz wytrzymałość. Innowacja od początku istnienia - pierwszy wytwórca pneumatycznych opon rowerowych. Pierwsza opona do automobili wyprodukowana w roku 1898, a już w 1901 roku pierwszy wielki sukces. -Daimler wyposażony w opony Continental zwyciężają w wyścigu Nicea-Salon-Nicea. Spoglądali nie tylko na drogę. W 1909 roku Louis Blériot, pionier awiacji, wykonał pierwszy lot wzdłuż Kanału La Manche samolotem, którego kadłub i skrzydła zostały wykonane z jedynego w swoim rodzaju materiału Continental Aeroplan. Pierwsza dystrybucja w Polsce – rok 1911 Warszawa. Kolejne lata to realizacja nietuzinkowych pomysłów takich jak wiązania gumowo-metalowe, wykorzystywanie sadzy oraz opony bezdętkowe. W 1952 roku powstaje pierwsza na rynku oponiarskim opona M+S o podwyższonych właściwościach w warunkach zimowych. Rok 1991 i nowy trend w produkcji opon. Prezentacja opony ContiEcoContact, która to stała się pierwszą ekologiczną oponą. Ten trend trwa do dziś i Continental stworzył już 6 generacji tej opony. Obecnie Continental to 4 największy producent opon na świecie niezmiennie słynący z nowatorskich rozwiązań.
GPSR Dane przedstawiciela w UE: Continental Headquarters Continental-Plaza 1|n|D-30175 Hanover Germany tel. 49 511 938-01 mail_service@conti.de
GPSR Dane przedstawiciela na świecie: Continental Headquarters Continental-Plaza 1|n|D-30175 Hanover Germany tel. 49 511 938-01 mail_service@conti.de
Warunki gwarancji
Gwarancja: | 5 lat od daty sprzedaży lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia czoła bieżnika, w zależności co wystąpi wcześniej |
---|---|
Karta gwarancyjna: | Continental - karta_gwarancyjna_continental_uniroyal_semperit_barum.pdf [2016-04-06 17:02, 503808kB] |
Opinie (2)
Gorąco polecam oponę ContiSportContact 5P.
Przy normalnej, stosunkowo dynamicznej jeździe, żadnych uślizgów, czy nadsterowności w zakrętach