Zwroty i wymiana
W ciągu 14 dni, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, osoby fizyczne oraz jednoosobowe działalności gospodarcze mogą zwrócić zakupione produkty.
Jak zwrócić towar:
1. Kliknij zakładkę „Konto” znajdującą się po prawej stronie na górze strony, a następnie „zgłoś zwrot”.
2. Zaloguj się do swojego konta klienta.
Jeśli nie masz konta, zarejestruj się. Rejestracja służy tylko i wyłącznie dokonaniu zwrotu w sposób prosty i czytelny dla Ciebie.
My załatwimy wszystko za Ciebie – na nasz koszt wyślemy kuriera pod wskazany przez Ciebie adres i odbierzemy opony.
Po dokonaniu zwrotu, bez problemu będziesz mógł konto usunąć.
3. Wejdź w zakładkę „Twoje zamówienia” a następnie z listy Twoich zamówień wybierz zamówienie które chcesz zwrócić. Po prawej stronie znajduje się przycisk „zwróć towar”. Kliknij w niego i zaznacz
4. Potwierdź adres odbioru opon przez kuriera, lub wpisz inny adres, gdzie chcesz aby kurier pojawił się po odbiór. Nie zapomnij o wpisaniu numeru konta bankowego do zwrotu pieniędzy.
5. Zamów kuriera.
Kurier przyjeżdża zazwyczaj następnego dnia roboczego po zamówieniu transportu, w godzinach pracy lokalnego oddziału DPD. Nie mamy możliwości ustalenia określonej daty/godziny odbioru paczki. Kurier będzie miał przy sobie komplet listów przewozowych (po jednym na każdą zwracaną oponę) oraz protokół przekazania paczek potwierdzający odbiór.